immediate solutions

Operational excellence

Bij Inter Partner Assistance laten we geen enkel aspect van onze dienstverlening aan het toeval over. Via Service Level Agreements, Quality Meetings en Reportings werken we transparant en oplossingsgericht.

Operational excellence betekent voor Inter Partner Assistance:

  1. Professionele medewerkers
    We beschikken over medewerkers die dankzij een doorgedreven training actief gestimuleerd worden om processen permanent te verbeteren.
    Beschikbaar, betrouwbaar en met oog voor de situatie van uw klant: die houding beloven we u, en vragen we van onze medewerkers.
  2. Hoogstaande kwaliteit dankzij doelmatige processen
    Six Sigma stelt onze operationele processen voortdurend in vraag.
    We bieden hoogstaande SLA¹s en hanteren een strenge selectie van netwerken met aandacht voor opleiding en opvolging.
  3. Transparantie in elke fase van het proces
    Dankzij reportings, dashboards en quality meetings monitoren we samen onze samenwerking en sturen we bij waar nodig:

    • In onderling overleg formuleren we KPI's voor een objectieve evaluatie.
    • Via dashboards worden vooruitgang of obstakels meetbaar.
    • Een 'dedicated' Business Partner Manager staat garant voor duidelijkheid en effciëntie.

Operational Excellence